Ankieta

Brak przeprowadzanych ankiet.

Kolejny kluczowy smartfon od LG wyposażony będzie w pierwszy ekran OLED Full VisionDrukuj

LGNowy smartfon klasy premium firmy LG Electronics będzie pierwszym urządzeniem wyposażonym w wyświetlacz OLED Full Vision, wpisujący się w strategię zapoczątkowaną przez LG G6 i kontynuowaną przez LG Q6. Nadchodzący smartfon to także pierwszy model LG wyposażony w matrycę OLED od 2015 roku, czyli od czasu wprowadzenia LG Flex 2. Jego premiera będzie przełomowym momentem, kiedy technologia OLED do tej pory stosowana w najwyższej klasy telewizorach, zostanie przeniesiona do smartfonów Premium. Wykorzystanie organicznego wyświetlacza w urządzeniach mobilnych pozwala na uzyskanie smukłego profilu urządzenia i doskonałej jakości obrazu. Matryce OLED idealnie sprawdzają się również w zastosowaniach wirtualnej rzeczywistości, stanowiących jeden z głównych czynników wpływających na rozwój rynku urządzeń mobilnych. Doświadczenie w dziedzinie matryc OLED jest od dawna ważnym atutem firmy LG. Ta technologia zawsze była postrzegana jako szansa na zwiększenie wartości smartfonów. W ostatnim roku konkurencja na globalnym rynku smartfonów nasiliła się w niespotykanym dotąd stopniu, dlatego uznaliśmy, że jest to odpowiedni czas na ponowne zastosowanie wyświetlaczy OLED w naszych urządzeniach mobilnych powiedział Juno Cho, prezes działu Mobile Communications firmy LG Electronics. Konsumenci poszukują coraz większych ekranów, ale z drugiej strony unikają dużych smartfonów, które trudno jest wygodnie trzymać w jednej dłoni. Właśnie dlatego firma LG stworzyła wyświetlacz Full Vision, który obecnie odgrywa kluczową rolę w trendzie jakim są urządzenia ze zminimalizowanymi ramkami. Udoskonalenie go o technologię OLED to kolejny etap ewolucji, dzięki któremu nowe smartfony LG zagwarantują żywy i wyraźny obraz w najlepszej jakości. Wyświetlacz OLED Full Vision o przekątnej 6 cali będzie największym od 4 lat ekranem zastosowanym przez LG w smartfonie.

Dobre wyniki finansowe LG za drugi kwartał 2017, przychody firmy rosnąDrukuj

LGFirma LG Electronics ogłosiła najnowsze wyniki finansowe, przychody w drugim kwartale wyniosły 12.89 mld USD, co oznacza blisko 4 % wzrostu w porównaniu z analogicznym okresem w 2016 roku. Najlepsze efekty w ostatnich miesiącach uzyskała kategoria AGD, która w porównaniu z Q2 2016 poprawiła wyniki sprzedaży aż o 12 %. Trzy z czterech działów biznesowych LG odnotowały wyższe niż w poprzednim roku przychody. Kwartalny zysk operacyjny LG wzrósł o 13.6 % i według najnowszych danych wynosi 588.2 mln USD mimo wyzwań w kategorii Mobile. Największy udział w przychodach i zysku operacyjnym w drugim kwartale odnotował dział Home Appliance & Air Solution odpowiednio 4.65 mld USD i 412.5 mln USD. Wśród najlepszych wyników z Q2 znalazły się dane z rynku koreańskiego, gdzie zaraportowano wzrost aż o 43 % w porównaniu do tego samego okresu w 2016 roku. Jak donosi spółka J.D. Power, oprócz świetnych wyników, LG otrzymało w 2017 roku więcej nagród dla sprzętów kuchennych niż jakikolwiek inny producent, co świadczy o rosnącej satysfakcji klientów. Dział Home Appliance & Air Solution przewiduje wzrost zainteresowania urządzeniami AGD i klimatyzatorami w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Jednocześnie produkty LG klasy premium, takie jak lodówki InstaView czy pralki TWINWash, mają zapewnić wysokie marże. Dział Home Entertainment zanotował w drugim kwartale zysk operacyjny 303.80 mln USD przy przychodach w wysokości 3.75 mld USD. Wyniki działu Home Entertainment polepszyły się o 2 % mimo spadku zapotrzebowania na telewizory.

W poszukiwaniu smartfona idealnego, LG odkrywa czego pragną MillenialsiDrukuj

LGBadania konsumenckie potwierdzają kluczowe cechy i funkcje smartfonów, duży ekran, multimedialność i komfort użytkowania LG to marka, która aktywnie bada czego pragną jej użytkownicy na całym świecie, a wprowadzone rozwiązania mają ułatwić nie tylko codzienne obowiązki, ale również dostarczyć multimedialnej rozrywki. Według raportu firmy International Data Corporation użytkownicy obok tradycyjnych funkcji, używają smartfonów gównie do udostępniania i odtwarzania multimediów. By cieszyć się komfortem użytkowania i pełnią możliwości urządzenia, coraz częściej decydują się na ekrany o przekątnej powyżej 5.5 cala. Prognozy IDC pokazują, że już w przyszłym roku liczba smartfonów z większymi wyświetlaczami przewyższy najbardziej dotąd popularne modele wyposażone w 5 calowe ekrany. Eksperci International Data Corporation upatrują powodów tego rosnącego trendu w pojawieniu się na rynku bezramkowych smartfonów, których konstrukcja pozwala na zwiększenie powierzchni wyświetlacza bez konieczności rozbudowy całego urządzenia. Wnioski potwierdza badanie świadomości konsumentów dotyczące bezramkowych modeli, według którego niemal 70 % respondentów uznaje to wzornictwo za atrakcyjne. Co więcej, prawie 90 % z nich kupiłoby taki smartfon ze względu na wyjątkowe wrażenia z oglądania filmów i video. To co irytuje najbardziej użytkowników smartfonów z małym ekranem, to przypadkowe dotykanie nieprawidłowych ikon, omyłkowe kliknięcia na reklamy, wyświetlanie zbyt małej ilość informacji lub zdjęć w niepełnym formacie, czy mały komfort podczas edycji plików. Niemal 64 % z nich podkreśliła jednak, że smartfon powinien mieścić się w jednej dłoni.